Monday 30 September 2013

KIA Cerato - Review

Assalamualaikum !!!

Last week secara tak sengaja aku telah test drive KIA Cerato di Queensbay Mall. Dorang ada fair kat situ. Masa jalan nak ke kereta untuk balik ada beberapa orang brothers yang tahan anda suruh test drive kereta kat situ. Katanya nanti dapat something dari KIA. So, aku dengan kakak aku pun dengan terujanya pergi la daftar untuk test drive. Banyak kereta KIA yang ada, tapi aku dengan kakak aku pilih untuk test drive kereta Cerato. Kereta baru launch katanya.

Memang terasa best la drive kereta tu. Dengan spec-spec  baru yang diperkenalkan. Tapi best juga sebab kereta tu kan kereta baru, jadi baru beberapa sahaja mileage kereta tu time aku test drive tu. So, kat sini aku nak bagi details sikit pasal kereta KIA CERATO...


dan jeng jeng jeng....

Award winning Design
inilah beg yg aku dapat lepas test drive hari tu...











No comments:

Post a Comment